dimecres, 2 de juliol de 2014

Salomon a La Roca Village

En Kilian Jornet donant suport a la Emily Forsberg a la Skyrunning World Championships 2014 Chamonix-Mont Blanc per mi que hi ha alguna cosa entre ells ;-)
Salomon mola, d'això no hi ha cap dubte, Mola el seu producte i mola el seu marketing. La suma de les dues coses és que com s'acostuma a dir "lo bo s'ha de pagar" així que moltes vegades els preus són força alts (suposo que hem de pagar al Kilian i el conjunt de reporters que hi ha darrera, tots fantàstics per cert).
La solució d'això és buscar ofertes per internet o, gran noticia, que Salomon obri botiga a La Roca Village. No cal dir que, com acostuma a passar en aquest centre, caldrà rebuscar entre molta merda per trobar coses bones, però segur que valdrà la pena, i és que Salomon mola.
En aquest línea, us recomano el darrer (o darrers) vídeos que ha penjat el Jordi Saragossa al seu Facebook https://www.facebook.com/jordisaragossa.

2 comentaris:

Dioni Tulipán ha dit...

Pau, viendo el último DVD de Kylian (Déjame Vivir), parecía claro que había algo más entre ellos... y que suerte tener una chica guapa que encima puede (más o menos) seguirte en los entrenos por la montaña!!

Nunca he ido a la Roca (así que no puedo opinar), pero 'casualmente' este domingo compré la famosa mochila Salomon XT Advances Skin 5 SLAB por internet...por 103 €!!

Hoy en día es difícil ir a una tienda a comprar ropa técnica de Trailrunning... las mismas tiendas no pueden permitirse el lujo de tener mucho género en muchas tallas por el alto precio del stock y finalmente te "obligan" a recurrir a la compra por internet! Triste pero cierto!!

¿Ya estás algo mejor?
¿Qué planes tienes para el futuro inmediato?

Nos vemos campeón,
Dennis.

Barcelona Dragons Triathlon ha dit...

Dennis, era irónico, está claro que son pareja de hace tiempo, y como dices pareja de triunfadores.
Es cierto que el negocio ha cambiado, para mi la solución es que las propias tiendas entren en el negocio por internet, para vender sus outlets.
Hablaba con Marcel de Distance y me comentaba que las bicis las tienen que comprar a prinicpio de temporada, imaginate que un concesionario de coches tuviera que calcular los modelos y colores que va a vender esa temporada?!?!?!
Mejorando, gracias
Un abrazo

Les Curses més rendibles